Hallen

Idag fick vi hem våra skjutdörrar som vi väntat på. Så nu sitter dem där, på plats i hallen. Nu är det bara resten kvar. Hyllplan ska upp, klädstång, skoställ och korgar för förvaring. 
 
Ända sedan vi flyttade in i huset så har hallen varit något som jag alltid känt mig "missnöjd" med. Opraktiskt och helt enkelt inte bra. Sedan Philip kom till oss och med tiden som han växer och blir större, mer och större kläder som tar mer plats. Som småbarnsfamilj så märker man nu att man verkligen behöver förvaring. I våras kom nytt fint golv på plats och nu är vi i hamn med skjutdörrar som man nu bakom strax kommer få undan en massa kläder och skor. I hallen har vi även en sittbänk också något som jag märkt man behöver med småbarn och det varje dag kläs av och på en massa kläder/skor. 
 
Så ikväll åkte den gamla fula enkla garderoben ut, hatthyllan ner och min kära E fått dörrarna på plats och nu längtar jag tills jag får slutföra med självaste "piffet".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback