Gokväll

Nu kunde jag inte hålla mig längre...
 
 
 
 
Så ikväll åkte detta fram. Glögg med smak av min favoritgodis "hallon/lakrits döskallarna". En helt OK glögg, något söt. Så självklart första peppisarna med ädelost på. Smarrigt! 
 
Till min stora besvikelse så var det naturligtvis inget bonde söker fru ikväll när det spelas fotboll på den nya friends arenan mellan Sverige - England. Jag som hade längtar och sett fram emot en kväll i soffan tillsammans med bönderna. Istället blev det en kväll i soffan med min andra hälft och fotboll på tv:n. Inte heller fy skam!
 
 
Imorgon står det date med Päivi på schemat. Det var så längesedan vi sågs nu, det blir så långt mellan träffarna nu med alla mammor man lärt känna under året som gått. Nu är alla i helt nya liv och har full fokus på jobb, studier och förskola. Fast det är så roligt att man ändå kan lyckas hålla kontakt i det "nya livet". I morgon ska vi dessutom ses för första gången utan barn. Så vad säger man lyx, kvalitetstid, egentid, mammatid!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback