Dagens status

Gårdagen var inte att leka med och det var så skönt att släcka och få somna innan klockan slagit 20.00 igår. Nästa bakslag kom sedan när klockan just slagit 22. Vaknade och trodde klockan var någonstans mitt i natten. Lilla Philip hade kräkts igen och cirkusen var där med igång igen. Sanera, tvätta och bädda ner oss igen för att sedan få sova hela natten. 
 
I morse var vi alla tre mycket mycket piggare. Så läget i slutet av dagen var så att jag och Philip var pigga medan E fortfarande inte mår bra. Allt blir så mycket mycket enklare när en av oss är pigg och kan ta hand om allt runt omkring och framförallt ta hand om Philip.
 
Hoppas verkligen att Philip sover gott i natt och att jag fortsätter må bra. Inga fler bakslag tack! Hoppas även min kära E också får vakna upp pigg i morgon så att vi kan packa och som planerat åka till Sundsvall i helgen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback