Onsdag!

Även denna morgon så startade vi inte dagen förrän klockan passerat 7.30. Det tackar mamman oerhört mycket för. Varje natt/morgon som blir en BRA sådan tackar man för, man vet aldrig hur länge det håller i sig eller när ett bakslag kommer. Men två nätter i rad där min lilla skrutt som vanligt somnat 19.30 och sovit hela natten fram till 7.30 - 8.00 är fantastiskt! Ett uppvaknande runt 5.30 gjorde han såklart för att få lite välling och sedan somna om igen. Så idag kan jag inget annat än säga att energin den finns!
Onsdagar är lite av vår träningsdag så även idag står det träning på dagsschemat. Det blir 30 min cykel/ 30 min core medan Philip leker på minisats. Just nu slumrar lill skrutt ute i vagnen en stund och jag ska strax packa i ordning träningsväskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback