Rese-/paraplyvagn

Idag införskaffades det en extra vagn åt Philip som är tänkt att användas som en resevagn eller en smidig liten extra vagn när sådana tillfällen uppstår. Om det nu kommer göra det? För "buggan" är totalt överlägsen enligt mig. Jag har inte stött på en enda vagn som jag tycker verkar bättre än bugaboo ännu. 
 
I Januari kommer vi att åka utomlands och då kommer "buggan" få stanna hemma och därav dagens köp av paraplyvagn. Vi tänkte att om vi ändå kommer att behöva en vagn i januari så kan vi lika gärna införskaffa den nu och nyttja den vid andra tillfällen också om det behövs. Jag hade nog egentligen tänkt mig en begagnad vagn för några hundra lappar. Men innan det var klart så kom vi hem från barnens hus med en ny vagn. Några hundra lappar dyrare än första tanken, men ändå till ett bra pris. Så nu hoppas vi att denna extravagn kommer att uppfylla våra krav och att Philip gillar den;-) 
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback