Ett år sedan...

Juni är här, första riktiga sommarmånaden. Imorgon är det även min födelsedag och jag fyller minsann år på sommaren och det brukar alltid vara fint väder på min födelsedag. Idag känns det som om sommaren är långt borta och jag undrar verkligen om det är min födelsedag imorgon?
För ett år sedan så vet jag exakt vad jag gjorde den första dagen på den första sommarmånaden. För ett år sedan hade vi bott 4 veckor på sjukhus med vår lilla mini son till pyre och så här såg det ut den 1:a Juni 2011.
Galet galet. Om jag inte minns helt fel så var det sommarvärme och strålande sol ute den dagen också. Fast jag föredrar helt klart dagen som den är. Spöregn ute och en 1 åring som vägrar vakna av sig själv. Mitt hjärta sover och sover.... Ska nog dra in vagnen och se om min lilla skrutt vill vakna så vi hinner ner till sats lagomt till spinningen börjar 11.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback