Ett år sedan

Den 16 Juni 2011 var den stora dagen då vi blev utsläppta från sjukhuset tillsammans med vår lilla bebis.
Idag är det alltså exakt ett år sedan vi fick åka hem och för första gången känna känslan av att vara en familj på 3. Det var då som jag för första gången på 6 veckor verkligen kände att det var MIN bebis och inte sköterskornas/doktorernas bebis. I 6 veckor bodde vi på sjukhus och under dessa 6 veckor så kände jag hela tiden ett otroligt stöd av läkare/sköterskor kring all vård när det gällde vår son. Men jag kände även att jag alltid var tvungen att "fråga" och rådgöra med personalen om det var "okej" allt som jag gjorde med MIN bebis.
En speciell känsla som man lärde sig "acceptera" under sjukhustiden men känslan som uppstod när vi blev utsläppta var ännu mer speciell och så stor! 



En liten liten mini-Philip som för allra första gången blivit fastspänd i bilbarnstol redo att åka hem för första gången. 


VÄLKOMMEN HEM LILLA ÄLSKLINGEN! 


  
Bilder från vårt första dyng hemma som en liten familj. Det var fantastiskt att få komma hem till sitt hus och få sova i sin egen säng efter att ha sovit i sjukhussäng i dryga 6 veckor. Första natten var speciell, inga sköterskor som kom och kollade till oss, ingen att ringa efter på klockan och det var ingen rond runt klockan 9 på morgonen. Konstiga känslor bubblade men det var helt fantastiskt!

Detta är minnen som jag ALDRIG någonsin kommer att glömma. Det var då för ett år sedan. Idag ett år senare så är den fjärde tanden på väg att titta och Philip har varit på Furuvik och åkte karusell för första gången i sitt liv. Helt OTROLIGT ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback