VARDAG

Godmorgon eller god förmiddag! Måndag igen och nu känns det verkligen vardag igen. Här har vi varit vakna sedan strax efter 7 tiden och hunnit undan morgonbestyren. Just nu sover lilleman och idag finns det planer på att besöka öppna förskolan. Ska bli roligt, för nu känns det som att Philip har lite mer glädje över att gå på öppna förskolan.
Ska också göra barnen hus ett besök för att införskaffa ett regnskydd till vagnen. Jag har bestämt mig för att inte sura mer över bugaboos utan istället köpa ett brio skydd. Trots att regnskyddet passar på sittdelen så gillar jag det inte eftersom jag tyckte att det var alldeles för bökigt att ta på plus att det är väldigt skrymmande. Nu vintertid åker skyddet på var och varannan dag då liten sover ute och då ska det gå snabbt och smidigt;-)
Plutten på pappans axlar i helgen. Spännande att sitta där uppe tyckte Philip!
Denna vecka har massor av roligheter och aktiviteter, det gillar vi! Ikväll är det även min tur att träna igen. Lutar åt ett cykelpulse pass. Imorgon har E match igen och jag tror att det är dags för mig att ta med Philip ner till minisats för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback