Hockeynight!

Fredagskvällen spenderades i ishallen för att hejja på pappan. Väsby mötte Bajen fans och det skulle visa sig bli en riktigt fartfylld hockeykväll på alla sätt och vis. Var längesedan jag var på hockey med sådant fart och "tryck" i . Så när hallen fylldes med 1600 pers. som skulle se på dessa två div.2 lag så blev det lite drag i hallen. Som tur var så hade jag lånat ett par hörselkåpor till Philip och tur var väl det!!
Pappan plockade nog fram sitt forna jag och levereade på isen. 3 mål av 5 ordnade pappan och det får man lov att säga är Godkänt;-)

Kommentarer
Postat av: Jens Moberg

Vila sig iform, och sedan levrera,,,

Snyggt jobbat Eric, jag ska ta ett snack med Ante i Timrå, vi behöver all hjälp häruppe.

2012-01-23 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback