Ä.N.T.L.I.G.E.N.

Nu sover äntligen vår lilla son. Efter ett antal timmar av strul. Somnade gott runt 19.30 som vanligt. Jag passade då på att njuta av ett varmt skumbad, ansiktsmask, ett glas cola och en mama tidning. Tror att klockan var runt 20.30 då jag badat klart och då startade kvällens strul. E kämpade till en början men tillslut fick mamman rycka in. Mammas famn var den bästa men sedan var det ändå inte riktigt bra. I skrivande stund så är det nu äntligen tyst och ett lugn infinner sig. Det gör så ont i våra mamma och pappa hjärtan när liten är så ledsen.
Varför detta strul är svårt att veta. Hostan och snuvan har säkert en liten del i detta. Hoppas nu bara att vi alla tre får en god natts sömn!
I övrigt har måndagen varit bra. Hostigt och snuvigt från Philips sida men pigg och glad. Jag själv kickstartade veckan med träning då pappan i huset kom hem från jobbet. 55 min spinning fick det bli. Så ni kan bara gissa hur skönt det var att sedan få underbar egentid i badet efter träningen;-)
Nu ska jag göra som resten av familjen, SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback