Tur i oturen, eller vad säger man...

En himla tur att jag inte ringde och bokade tid för klipp/färg hos en frisör i morse, vilket jag tänkt göra efter att ha fått tips på en bra salong. Nu förstår jag varför jag har ont i magen varje gång jag ska gå till tandläkaren. Är det inte tandställningar, så är det rotfyllning och den här gången så var det hål... Japp, så nu vet fröken Moberg vad hon ska lägga slantarna på. Hela TRE gånger till ska jag få sitta i tandläkarstolen närmsta tiden och totalt har jag ett litet kalas på ca. 5300:- som väntar. KUL!!
Nästa år då j*vlar är det jag som går på rutinkontroll hos tandläkaren och betalar dom där 400:- och sedan åker hem med ett leende.
Det är tur att jag har världens gladaste lilla son här hemma som får mig på bättre humör. Trist, tråkigt och ja väldigt onödigt med en dyra hål i munnen. En jäkligt tråkig struntsak egentligen... Nu ska ska vi klä på oss och gå ut i det fina vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback