S.Ö.N.D.A.G

Har nyss krypit upp i bästa hörnet på soffan för att bänka mig här tiden som är kvar på denna söndagkväll. Philip har precis somnat sött i sin säng och jag har haft en välbehövlig skön stund för mig själv i badet. Varmt bad och en bra tidning att läsa. Så skönt och mysigt att ligga och tjuvlyssna på grabbarna som stökar på nedervåningen medan man själv ligger och slappar i badet.
Tänk att det redan är söndagkväll... Jag tyckte nyss det var fredag och vi hade en hel helg med massor att se fram emot. Å snabbt gick det och tomheten blev ett faktum när mamma, pappa och "Bullen" sa hejdå och styrde mot Sundsvall igen. Det känns som om vi hann umgås under några timmar igår bara. Jag och E var på festligheter hos våra vänner Linda & Farzad igår kväll medan mormor & morfar fick äran att rå om Philip för sig själva.
Å just idag har det varit lite segt här hemma. E har varit lite extra seg sedan gårdagen och jag själv känner att det har ett x antal timmar alldeles för lite sömn i kroppen. Så eftermiddagen har spenderats inomhus i soffan under filten. Vilat lite, läst lite böcker och lekt med vår son. Naturligtvis så fick det även blir pizza till middag en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback