Helgen är kommen....

Inte riktigt, men snart! Först ska jag bara städa klart huset och sedan är det faktiskt helg på riktigt. Vi hade en bra natt med bra sömn och vaknade upp i morse på bra humör både jag och sonen. For runt och städade i förd pyjamas under förmiddagen och efter lunchen hoppade vi ur pyjamas och åkte till Stinsen en liten sväng. Självklart var den lilla glada sonen med och var vaken och på strålande humör. Snart, när kaffet är uppdrucket så ska jag ta tag i andra halvan av städningen som återstår. Vad lätt det känns när man delar upp städningen så här, gör en paus och åker och shoppar en stund.
Philip har lite pyjamasbrist i sin garderob. Alla utom en är för små så jag inhandlade en ny idag. Dock så tog jag fel storlek. Som tur var åt rätt håll, tog en 74 istället för 68. Haha, vet inte hur jag tänkte.... Tänkte nog inte alls;-) Tyckte den såg väldigt väldigt stor ut när jag tittade på den här hemma. Den får nog hoppa ner i byrålådan ett tag så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback