SUR

Jahapp då har man varit hemma hela dagen och sett fram emot kvällens träning. Bodypump stod det på dagens träningsschema. Men när E kom hem och middagslagningen var igång så kändes det tråkigt att behöva låta grabbarna äta själva och själv stressa till pump. Så jag avbokade pumpen i sista stund men var inte alls speciellt bitter över det. 
 
Eftersom paketet med mina nya springskor kom idag så var jag egentligen taggad till tänderna för att få ut och testa dem istället. Så jag åt gladeligen middag tillsammans med familjen och passade på att umgås med grabbarna istället. Och nu när E lägger Philip så tänkte jag då istället ge mig iväg....
 
Ombytt och klar, vad händer?? Jo, regnet fullkomligt ÖSER ner och det är nästan mörkt ute:-(  Om jag fortfarande är taggad att ge mig ut med hög musik i lurarna och testa nya skorna? NEJ! Om jag är bitter just nu? JA!! Faaan också, det var vila igår och jag hade ett pass bokat idag som jag nu skippade och nu är valet springa i ösregn utan musik i nya fina skor eller stanna inne i värmen, se på Robinsson och umgås med kära sambon. Är dessutom galet trött och hade tänkt mig en tidig kväll. Bläää, nu blev allt fel!!
 
 
 
Oj, vad har hänt med min mobil kamera egentligen? Hur suddigt som helst ser jag nu.
 
 
Samtidigt vet jag innerst inne att skylla på regn är en väldigt dålig ursäkt om man verkligen VILL ut och springa. Det finns egentligen inget som stoppar. Men idag känns det väldigt väldigt motigt, speciellt med tanke på att jag hade en plats på fylld body pump klass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback