Söndag!

Godmorgon eller rättare sagt god förmiddag. Här hemma har vi varit igång i några timmar. Jag och Philip var teamet som startade dagen tillsammans eftersom det idag var E:s tur att ha sovmorgon. Nu är det ombytta roller då Philip sussar i vagnen, jag ligger under filten i soffan och E är uppe på benen. 
 
Söndagen känns så här långt lite smått seg. Dels på grund av det lite halvgrå väder som är ute men också gör sig gårdagskvällen sig påmind. Att vara uppe till närmare kl.1 på natten är hårt för småbarnsföräldrar. Vi hade en fantastiskt trevlig kväll tillsammans med goa vänner igår. Räkor, gott vin, spel och en massa skratt. Våra små var med i början och även små grabbarna hade hur skoj som helst tillsammans. Ett litet videoklipp fångades på charmtrollen och så snart jag kan så ska jag dela med mig av det ;-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback