TOMT

Men Oj, så tomt det blev här hemma idag efter att Madde och hennes lilla Nellie lämnat oss. Jag och Philip känner oss en smula ensamma helt plötsligt;-) Vi har haft underbart fina dagar tillsammans med tjejerna. Det har hunnits med både shopping, promenader, god mat, fka och framförallt en massa mys tillsammans med våra små. Dessutom har vi hunnit surra ikapp en hel del. Nu kom suget att boka en tågbiljett till Sundsvall krypandes igen och jag tror att jag måste sätta mig ner i helgen och spåna på den saken. Lite synd är det att vi båda är hemma och är mammalediga samtidigt men bor i olika städer 40 mil ifrån varandra. För tänk vad kul vi hade haft om vi bott i samma stad nu;-) Men å andra sidan så är jag otroligt glad över att ha en sån fin vän som gör så att 40 mil inte alls är något hinder till att ses. Det går att köra bil och åka tåg och dessutom få kvalitetstid! Så nästa gång vi ses då kommer jag och Philip till Sundsvall.
För att inte tomheten skulle bli alltför påtaglig så packade jag ner lilleman i vagnen och tog en rejäl promenad innan lunchen. Lilla hjärtat sover nu i vagnen utomhus och har så gjort i snart 2 1/2 timme. Jag själv har ätit upp resterna
från gårdagens middag, startat en maskin tvätt med sängkläder, dragit av med dammsugaren på nedervåningen och plockat undan lite disk. Skulle gissa på att lilla hjärtat ute i vagnen strax kommer att vakna och vilja äta lite mat.
från 
Nu laddar vi om för lite fredagsmys och längtar tills pappan i huset kommer hem från jobbet. Ikväll väntar dessutom en snabbvisit av ingen mindre än Philips morfar. Så jag gissar på att Philip längtar tills morfar kommer ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback