Tåg

Om en vecka ska jag och Philip för första gången åka tåg tillsammans. Vi ska åka hem till Sundsvall är det tänkt. Om vi nu kommer med tåget!?;-) Det kommer nog gå alldeles ypperligt, men lite nervös är jag allt. Jag är inte nervös över själva resan utan över hur vi ska komma på och av tåget med alla saker. Barnvagn, bilbarnstol, väska + oss själva. Det blir nog till att ta med bärselen så att Philip kan hänga på magen. Annars blir det nog svårt och få med både vagn, stol och väska. Min tanke från början var att jag skulle ta bussen hemifrån till pendeln, pendeln in till centralen och sedan hoppa på tåget. Men börjar inse nu att det låter alldels för tufft med alla saker. Det räcker med att komma på och av själva tåget. Kanske inte behöver oroa mig en vecka innan för det löser sig garanterat, men lite pirrigt är det allt. Bara att åka tåg är nytt för mig eftersom jag hellre flyger än tar tåget. Så jag är inte ens en rutinerad tågresenär.

Kommentarer
Postat av: Sara H

Du ska se att det kommer gå alldeles ypperligt :)Men jag förstår dig. Hur länge blir ni här? Kanske vi springer på varandra :)

Va härligt att läkarkontrollen gick bra :) Gruvar mig för snart ska Indra på sin 3 månaderskoll o då vankas det sprutor :( Inge roligt, o jag tror att det gör mest ont i mamma :) Kram kram

Postat av: Emmelie

Sara! Det kommer säkert gå bra. Någon gång ska vara den första och då ska det vara pirrigt;-) Vi stannar till på söndag. Så veckan ut blir vid där uppe. Ja, vem vet eller om tiden räcker så hade det varit trevligt att styra upp en fika träff i typ birsta!?

Nej, sprutorna är inte roliga. Philip har redan fått två omgångar;-( Tur att det går lika fort över som dom skriker till;-)



Kramkram

2011-09-07 @ 18:41:40
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback