MIO

Har precis kommit hem efter att ha varit och spanat in nya mio butiken som öppnat här i Väsby. Jättefin butik med massor av fina saker och mitt "vill ha begär" blev gigantiskt efter besöket! Finns så mycket fint hos mio. Naturligtvis så fanns det öppningspriser på vissa saker och jag lyckades fynda några fina ljussaker. Ett vitt lykthus, ett set med ljuslyktor/vas och ett doftljus var det som följde med hem.
Nu sover lilla prinsen i sin vagga och jag skyndar mig att sleva i mig en lunchlåda och hoppas att jag hinner hänga upp tvätten som ligger i maskinen. Kanske kanske hinner jag också skriva klart det som fattas på handlingslistan. För när E kommer hem från jobbet så drar mamman iväg på ica maxi för veckohandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback