Dagens Philip

Philip väger 1066 gram idag när han är 13 dagar gammal. Tänk att han imorgon blir hela två veckor gammal! Två veckor av hans liv är avverkade. Två veckor fulla av händelser och ett liv mer likt en berg- och dalbana. Gossen själv tycks ta det hela med ro och all personal som träffar honom öser beröm över hans lugn. Jag och Eric som föräldrar vet inte så mycket annat, så för vår del är det helt naturligt att han är så lugn. En liten tendens till att bli något upprörd imorse vid blöjbytet och sköterskan blev helt till sig av lycka att han visar åtmonstonde lite humör. Jag och Eric tror nog att hans ärvt sitt lugn och temprament efter sin mor;-)

Jag bjuder idag på två dagsfärska bilder av vår lilla prins <3



I mammas famn är det så himla mysigt tycker Philip, som för övrigt börjar bli mer och mer vaken.




Så mysigt hos mamma att det är svårt efter en stund att hålla sig vaken.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om jag ska titta på dessa underbara bilder varje dag, så finns det en risk att mina tårar tar slut. Underbart! Älskar ER!!

2011-05-18 @ 21:38:23
Postat av: Mamma/Mormor

Om jag ska titta på dessa fantastiska bilder varje dag, finns det en risk att mina tårar tar slut tror jag. Underbart! Älskar och saknar ER!!

2011-05-18 @ 21:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback