Dagens Philip <3

Dagens vikt är idag 1,345 KG. Idag har det delats ut glada beseked här på neo. Philip ska få vila näsan utan cpap två gånger om dagen i max 2 timmar. Vi smygstartar idag med en timme. En timme på förmiddagen med mamma. Först amning, sedan matning och hela tiden jätte stabil utan cpap. Mammahjärtat värkte av lycka! Nu ikväll fick pappan äran att mysa utan det hemska sprakande ljudet tillsammans med lilla hjärtat som älskar att vara utan sin "snabeldrake". Mat hos pappa och mys i en timme och hela tiden stabil på 96-99. Hela lilla familjen har älskat denna timme, vilken lycka & befrielse;-)

Philip har även fått träffa sin gammelfarmor idag för första gången. Tyvärr sov sig grabben igenom första träffen med mammas farmor.


Fick order från mormorn idag med. Hon efterlyste bilder på sitt barnbarn. Självklart har vi ordnat dagsfärska bilder på lilla pyret. Självklart utan "snabeldraken" ;-)




Philip skickar en hälsning till mormor: " -Titta mormor vad jag myser å visst är jag bra fin utan "snabeldraken"! "


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Tack! Vilka fina bilder på världens finaste barn. Jag kan inte se mig nöjd på dem. Philips arm ser ju riktigt Knubbig ut, man vill bara krama honom.

2011-06-05 @ 09:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback