Tisdagkväll hos oss

Dagens sjukhusbesök gick alldeles utmärkt! Å bilresan dit och hem var rena fröjden. Lite "läskigt" var det allt att ge sig iväg alldeles själv med sådan dyrbar last. Men lilla prinsen skötte sig utmärkt och sov sig sött igenom bilfärden. E:s första arbetsdag på några månader verkar också ha gått bra. När familjen samlades hemma i eftermiddag så dog vi av alla tre i soffan. Så skönt att kunna lägga sig och vila en timme tillsammans.
Ska erkänna att jag faktiskt idag var totalt slut i kroppen. Energin känns körd i botten. Eftersom E skulle upp och jobba tidigt i morse så blev det jag som tog hela natten. Annars brukar jag får sova över en matning om natten;-)
Nu ikväll har vi haft spontanbesök av Farzad, Linda och Meja. Det var nog tur att dom tittade förbi annars har jag nog legat kvar i soffan hela kvällen. Så tack underbara ni för att ni tittade förbi. Å jag kan inte annat än att älska huset vi bor i, stället vi bor på och att vi valt att flytta hit. Trivs så otroligt bra här! Det är GRYMT att kunna sitta ute och fika in på kvällen, ha en gräsmatta att röra sig barfota fota på och själva grejen med att bara kunna kliva ut utan strumpor så fort solen kikar fram. Å att dessutom kunna få sådana här spontanbesök är GRYMT <3
Ikväll känner jag att det blir tidigt godnatt! Men först allsång på skansen och mys med mina killar i soffan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback