En grå måndag som jag helst skulle vilja hoppa över idag.

Sitter och laddar för jobb. Har försökt peta i mig en lunchlåda, Inge direkt sugen. Är inte heller sugen på att åka till jobbet. Är inte sugen på något över huvud taget idag! Det är dessutom grått och trist ute, det regnar dock inte men snön den smälter! Såg precis att det sitter lampor i gräsmattan som varit täckta med snö. Undra om Dessa vill fungera sedan? Har tagit reda på flera då vi flyttade in, men jag trodde inte att det fanns så många. Näe, idag är en sådan dag jag helst skulle vilja vara hemma och inte göra någonting alls. Möjligt ta ett bad och sedan krypa ner under täcket. Skulle kunna tänka mig en promenad med en vän. Promenera läänge pch surra en massa strunt för att sedan avsluta med en fika. Jaaa, det hade jag velat göra idag! Ingen jätte uppåt dag idag, hoppas att den bara kan bli bättre! Dax att packa ihop väskan och åka. Hoppas alla ni andra har en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Upp med huvudet,snart har vi våren här, passa på och njut av ert fina hem innan bajsblöjor och kräk tar över. Kram, visst är jag snäll ibland? Ni har i alla fall inte översvämning i bastun, hos oss regnar det in.

2011-01-17 @ 15:28:34
Postat av: Linda

Men gumman då.. Jag hade velat varit där nere nu, då hade vi kunnat promenerat och surrat i timmar!! Jag finns ett samtal bort, ALLTID!

Postat av: Emmelie

Farmor! Jag hade vårkänslor, men blev snabbt tagen tillbaka i verkligheten. Våren är en bit bort. Vi har hela februari kvar. Den värsta månaden. Kan lika gärna dimpa ner en meter snö och 20 minus igen. Just nu längtar jag efter bajsblöjor och kräks och SOMMAR! Översvämning i bastun hoppas jag inte att vi får, för då är det riktigt galet!



Linda! Ja, jag verkligen toklängtar efter prommis tillsammans med dig! Speciellt idag! Minns du när vi promenerade varv efter varv runt sidsjön och bara surrade strunt. Kunde promenera i timmar;)

2011-01-17 @ 22:52:09
URL: http://Emmeliem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback