Stora killen!

Idag hade vi vår sista mammagrupp-träff på bvc. Lite tråkigt tycker jag att det redan är slut. Tycker faktiskt att det är lite mysigt och trevligt att träffas där tillsammans med mammorna. Dels för att träffarna är bokade och det verkligen blir av var tredje vecka. Sedan så är vår bvc sköterska så himla gullig! Nu får vi mammor ta saken i egna händer istället och försöka hålla igång våra träffar på hemmaplan istället.
Naturligtvis så passade vi på att ta en vikt och en längd på lilleman för att se hur han ligger till så här precis 7 månader gammal. Philip väger nu alltså 5530 gram, 60 cm lång. En liten plutt i jämförelse med hans kompisar som är födda i april/maj och väger ca.9 kg. Men en STOR kille i sin mammas och pappas ögon. <3<3<3
Världens vackraste! Jag har svårt att förstå att du verkligen är MIN. Att få vara dina mamma är en unik gåva som jag fått. Kan inte förstå att jag och E har kunnat skapat något så fruktansvärt vackert. Vår lilla hjälte, kämpe, prins och ja... vårt ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback