Knäck och Fredagsmys

Fredagseftermiddagen ägnades åt lite mysigt julstök i form av knäck tillverkning. Underbart mysigt att baka hela lilla familjen tillsammans. Även om lilla Philip inte var med och tillverkade direkt någon knäck så deltog lilla herrn med sin ljuva stämma med full kontroll från stolen. Naturligtvis åkte tomteluvan på och han såg ut som en riktig liten "chef" där han satt och styrde mamman och pappan i köket. Underbart, jag ÄLSKAR min lilla familj och jag njuter av varje sekund som vi är tillsammans. Mina killar betyder verkligen ALLT! Tänk vilken vändning livet tar när man får barn, MAGISKT! Vad gjorde jag och E innan Philip kom till oss?? Det är ju nu som livet börjar på riktigt!!
Mini-Chefen!
"Hmm... Undra vad mamma har stoppat i nappen den här gången då tro"
"Inte så tokigt ändå... Vindruvor var riktigt smaskigt!"
När knäcken åkte ut på kylning så åkte tacos fram på bordet. Simpelt men så gott! Tänk att man aldrig tröttnar. Kvällen har spenderats i soffan framför idol med några avbrott genom att springa några vändor upp/ner för trappen. Lilleman har haft lite svårt och sova.... Nu hoppas och tror jag att han har somnat på riktigt för natten. Snart börjar idol igen och jag hoppas å tror att det blir Amanda och Moa som går vidare till final. Vilka duktiga tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback