Godmorgon Lördag!

Det blev ingen jobbig kväll som jag först befarade. Philips lilla långa sovstund så tätt intill läggdags påverkade honom inte speciellt mycket. Han myste i mammas famn och kollade på idol fram till 9 tiden. Sedan var det tack och godnatt! Vaknade sedan runt 3 och klockan 6.50 var det GODMORGON! Så helt OK måste jag erkänna!
Philip har också gått och blivit en riktig liten grötkille. Gröt till frukost är MUMS!
Vart tog snöovädret vägen? Här hos oss regnade det igår och idag är det som vilken "höstdag" som helst. Även solen ser ut att kika fram idag. Vi väntar på att E:s mamma, Jan-Åke och morfar ska komma på besök från Arvika. Jag är galet sugen på att åka in till skansen eller gamla stans julmarknad. Så jag hoppas att vi hinner packa oss iväg in på lite julmarknad idag. Det vore mysigt!
Just nu sover Philip en liten nap och E håller på att sätta in vår nya super-blandare i köket. Jag sitter fortfarande i pyjamas och väntar på att vattnet skall kopplas på igen så att jag kan gå och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback