GLAMOUR!

Fredagen har än så länge gått i gårdagens tecken. Trots att Philip bjöd på sovmorgon i morse. Ungen sov till 9.20!!!! Fick nästan lite "panik" över att klockan var så mycket när vi vaknade. Men det var välbehövligt! Hela denna fredag har ägnats åt att veckohandla mat med Philip i bärselen. Han var snäll och sov under tiden tack å lov! Men stackars liten vaknade vid i och ur bilen. Så när jag fick min "brillianta" idé om att veckostäda hela huset när vi kom hem så tog det stopp. Philip stackarn övertrött, mamman trött och hungrig. Dålig kombo!
E kom hem som en räddande ängel så jag fick städa av huset lite snabbt. Tanken var nu att vi skulle åka och kolla på E:s hockeymatch. Men Philip sover som en STOCK, det regnar ute och dessutom så är det självaste idolfinalen ikväll. Så jag ändrade mig i sista stund och jag och Philip stannar hemma i soffan och myser istället. Men nu kom jag till nästa sak... Hur tänkte jag med middag idag? Veckohandlat men absolut inget gott att äta till middag en fredagkväll!? Så ja, ni ser vilken fantastiskt glamourös fredag jag har.....

Kommentarer
Postat av: gammelfarmor

Synd Ni är så långt bort,Johnny står i köket och det luktar ljuvligt.Du får sno ihop en omelett. Kram, pussa på klimpen.

2011-12-09 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback