Söndag

Sista söndagen på den långa ledigheten som vi har haft tillsammans. Imorgon är det dax för E att återvända till arbete igen. Sedan maj månad har E jobbat hela 4 dagar så det kommer kännas konstigt och tomt här hemma på dagarna nu. Vi har ju vant oss vid att få vara hemma och mysa tillsammans med vår son. Så just därför ser vi till att mysa riktigt ordentligt idag!
Jag har naturligtvis strulat till det och blandat ihop datum idag med. Trodde vi väntade besök idag av självaste "Yejka" som skall komma nästa söndag för att hälsa på och sova över en natt. Så jag har varit ordentlig och planerat middag, marinerat kött och planerat efterrätt. Men något sa mig att datumen inte stämde. Mycket riktigt det är NÄSTA söndag som vi får besök;-) Så nu har jag och E en hel grillmiddag för fler än två och en smarrig efterrätt. Så typiskt mig, virrpanna!!
Nu ska vi strax packa ner den lilla i familjen i vagnen och ta en promenad, men först ska vi hejja på Sophie via live sändningen från hopptävlingarna i Matfors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback