Hemma på vår gata igen

Så har vi gjort det IGEN! Sagt hejdå och rest hem till storstan igen. Philip har varit en liten ängel och klarat av dessa bilresor alldeles utmärkt! Nu har jag pussat på min son, bäddat ner honom i soffan mellan mig och E och samtidigt lovat honom att vi nu ska hålla oss hemma ett tag. Samtidigt värker det i hjärtat och vi längtar redan efter "momme" och "moffan".
Vi har haft en mysig vecka ute på Alnö. Jag känner att vi hunnit med lite och inte enbart slappat. Hade hoppats på att få träffa vännerna lite mer. Vädret var lite taskigt mot oss tycker jag, men det blev desto mer mys. Någon som verkligen har myst är Philip! Han har passat på att mysa med "momme" och "moffan" så mycket han bara kan under veckan. Någon som varit lite putt under veckan som gått är "Bullen". Han har nog kännt sig lite utanför och jag gissar att det är en liten hund som är väldigt väldigt NÖJD ikväll över att vi har åkt hem så att han får ha husse och matte för sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback