Fredag

Imorse var vi igång tidigt jag och Philip. En glad och pigg liten kille ville kicka igång fredagen redan runt 6 tiden imorse. Efter försök till att vila med en klarvaken och glad liten bebis så gav vi upp och klockan hade faktiskt hunnit bli så mycket som nio. Efter frukost skickade jag upp killarna i sovrummet för lite vila medan jag själv drog av städningen nere. Skönt att få det gjort! Sedan packade vi ner lilleman i vagnen och tog en promenad till infra city för att besöka ica och posten. Blev även ett stopp på barnens hus och Philip fick med sig ett vagntäcke hem.
Nu har en sen lunch intagits, den lilla killen i familjen har fått mat och sover nu i vaggan. Den stora killen i familjen är ute och förbereder sin arbetsbil inför kommande vecka. Jag själv funderar på två saker.... Lägga mig på soffan och vila eller dra igång projekt fotoalbum!?
Ändrade planer! För nu är det en vaken liten kille i vaggan som vill ha sällskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback