Klipp och klistra

Känns som den här veckan kommer bli knepig. Har noll koll på varken dag eller tid. Har varit ledig alldeles för länge kanske. Skulle ha arbetat helgen som var (hade sökt semester) och därför är jag ledig idag. Har enligt schema fri pass både idag och imorgon. E är hemma och är sjukling, hostar, snorar och har feber.

Möjligt att han är lite piggare för stunden, för nu spelar han faktiskt playstation. Det har han inte orkat tidigare och då är han SJUK! Jag har verkligen levt i rollen som husmor idag... plockat, fixat, ordnat frukost, diskat, lagat lunch. Hade planer på städning idag men fastnade med fotoalbumen och korten som hade kommit med posten. Så nu sitter ÄNTLIGEN sommarens alla bilder i album och det saknas bara lite text. Roligt med lite pyssel men det tar sådan tid! Få se om man alltid kommer hålla på med detta klippande och klistrande. Det blir fint med tillklippta kort i svarta fotoalbum tycker jag;-) Lite roligare än traditionella album där man bara sticker in korten som dem är i plastfickor.

Nu härnäst så laddar jag för dagens träningspass som är spinning på world class. E han lämnar jag hemma i soffan under filten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback