Hur är upplägget på denna dag då?

Ligger i sängen och funderar över hur dagen skall utföras på bästa sätt. Skulle behöva ta reda på tvätten, städa hemmet, åka på ica maxi, ta ta i garderoben och träna. Träningen är rätt enkel för den börjar 17.30. Allt skall fixas men frågan är i vilken ände jag jag börjar i;-) Garderoben känns också väldigt aktuell! Jag börjar nu tycka att sommaren är ett minne blott och kyligare temperatur står runt hörnet. Det är dax att leta reda på kartongerna som finns någonstans på vinden märkt med "kläder". Kånka ner dessa och plocka fram höst/vinter kläder samtidigt som sommarkläderna packas ned.

Time att sluta fundera och istället sätta fart. En dusch och lite frukost borde göra susen!


Ha nu en fin onsdag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback