Nu har dom åkt...

Arne, Johan, Lena och alla 3 barnen har nu gett sig av hem mot Arvika igen. Och jag å E blev helt plötsligt väldigt ensamma. Vad tomt och tyst det blev! Det har varit 3 fartfyllda och väldigt väldigt roliga/trevliga dagar! Det är vid sådana här tillfällen man kanske från och med nu kommer få sig en tankeställare och börja fundera "varför bor vi här?", "varför bor vi inte närmre våra familjer". Men det är sådana här tillfällen som folk kallar KVALITETSTID!:-)

Det gäller att boka in sådana tillfällen lite oftare bara. Jag har redan nu börjat klura på en helg för en "Arvika visit". Får se vad schema och kalender säger, men nog ska vi ta oss iväg redan en helg nu i Maj!


Sedan ligan vinkade hejdå så har jag och E gått ann här hemma med trasa, dammsugare och golvmopp. Så nu är allt tipp topp och skinande rent igen. Så kanske kan vi ta åt oss av lugnet och tystnaden nu. Det står tacos på menyn och en film som jag länge velat se är nu nedladdad. Så ikväll blir det soffan med god söndagsmat och film!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det för film? :)

Postat av: Emmelie

Mys sisters keeper heter filmen Linda:-)

2010-05-02 @ 19:12:56
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback