Myspys dag för hela slanten!

Idag har vi haft en riktig softar dag här hos oss på klippgatan. Man kan säga att det blev en rejäl sovmorgon, frukosten serverades kring lunchtid och vi har myst på här inne i lägenheten samtidigt som lite nytto göra gjorts. Sängen har bäddats ren, skräp burits ut, disken har fått sig en omgång och jag har gjort rent ventilations ventilen.

Utöver det så har det badats bubbel bad och det viktigaste av allt... Jag och E har skrivit på vårat första papper tillsammans! Nämligen vårat första GEMENSAMMA ica kort! :-)


På eftermiddagen kände vi nog båda två att vi behövde lite luft. Så vi tog bilen en sväng ner på ica för att lämna in kort ansökan och sedan vidare mot Barkaby/ikea. Nya fina ljus har inhandlats så nu kan vi tända mer ljus och känna en högre mysfaktor:-) Det är mysigt och lite typiskt "svensson" att gå hand i hand inne på ikea. Jag älskar det och tycker det är en riktig höjdpunkt att få göra ett ikea besök någon gång ibland. Vet dock inte om E håller med fullt ut på den punkten. Men idag gick det utmärkt och vi hade en "mysig" stund inne på ikea:-)


Nu är E på träning medan jag pysslar på här hemma. Tänkte se till att ha middag klar då han ramlar innanför dörren. Ikväll blir det HEMMAGJORDA hamburgare i vår tryckluftsugn! Kvällen kommer nog spenderas i soffan kollandes på filmen "smekmånad".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback