Mitt år 2009

Hittade en rolig lista att fylla i :-)

1. Gjorde du något 2009
som du aldrig gjort förut?
Jag reste utomlands tillsammans med min E
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, jag är dålig på nyårslöften så jag hade aldrig något.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
Ja, flera stycken. Massa fina bäbisar kom till världen 2009:-)
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, tack och lov för det!
5. Vilka länder besökte du?
2 veckor semester i Thailand, en tripp till Köpenhamn annars var det Sverige som gällde.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En gemensam bostad tillsammans med E.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
13 december :-)
8. Vad var din största framgång 2009?
Oj, min största framgång har nog skett inom mig själv och min självkänsla.
9. Största misstaget?
Svår fråga
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer sjuk än någon förkylning. Annars ett skadefritt år:-)
11. Bästa köpet?
Hmm... datorn får nog hamna på första plats.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Oj, förmodligen på kläder/prylar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
E är den som gjort mig riktigt riktigt glad detta år.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
"svenne banan", "rap das armas"
15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
Måste har varit det gladaste och bästa året på LÄÄNGE!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Mer tid tillsammans med E och mina vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit borta från E
18. Hur tillbringade du julen 2009?
I Sundsvall tillsammans med E och min familj
19. Blev du kär under 2009?
2009 har varit ett stegrande år i kärlek:-)
20. Favorittidning?
Aftonbladet och KLICK
21. Favoritprogram på TV?
Följer inget speciellt. Alla såpor går hem som t.ex. ensam mamma söker, bonde söker fru m.m
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Oj, hatar? Nej jag hatar ingen!
23. Bästa boken du läste 2009?
Magdalena Graafs "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"
24. Största musikaliska upptäckten?
Har nog inte gjort någon speciell upptäckt. Bruce Springsteen konserten på stadion.
25. Något du önskade dig och fick?
Absolut!
26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej!
27. Årets bästa film?
Stieg Larsson triologin.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var hemma i Sundsvall och blev utbjuden på lunch av familj/släkt.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, det är inte mycket. Möjligtvis att jag och E flyttat ihop.
30. Vad fick dig att må bra?
E har gjort så att hela jag och mitt liv mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback