Lördag, onsdag eller söndag?

Är totalt dagvild för tillfället. Alla denna underbara ledighet kombinerad med massa storhelger gör min hjärna förvirrad. Dagarna innan ledighet och helger så kändes den kommande ledigheten som en lång evighet som väntade. Storhelgerna är nu mer passé. Dock återstår några dagar av min ledighet. Tack o lov för det! Jag ska verkligen se till att NJUTA av varenda sekund/minut som kommer denna vecka! Njuta och ta vara på tiden!

Om jag nu inte minns fel och är totalt förvirrad så bör det vara söndag idag. Det är tur att hockeyn finns med för den gör en påmind om vilken dag det är. Annars skulle nog vi ha fre/lördag varje dag:-) Idag var det tydligen dax för en "hockeysöndag" igen. Så jag hakade på E imorse när han drog iväg för "morgon värmning/träning". Släppte av honom vid ishallen och själv krigade jag iväg på MQ rean. Oh, my good!! Vilket KAOS! Jag ångrade mig när jag krigat mig in i butiken. Kunde dock inte förmå mig att släppa den tröja som jag hittat till mig själv och en skjorta till E. Exakt hela E:s träningstid tillbringade jag inne på MQ bland dess kaos.

Lunchpaus efter träning och shopping var ett nödvändigt måste. Efter lunch i Stinsenes galleria så skjutsade jag iväg E och grabbarna till ishallen igen inför deras samling till dagens match, Väsby - Järfälla. Jag själv övervägde att åka hem till Solna efter att ha kännt mig rätt så nöjd med butiker/gallerior. Velade in i det sista och insåg att det bara blev till att hem och vända. Jag åkte istället tillbaka till Stinsen och gav mig ut på jakt efter spinningskor och resekataloger. Dock utan resultat!

Eftermiddagen tillbringades i Vilndahallen. Matchen är inte att nämna utan istället bara att glömma. För att få E på bättre humör ikväll så bestämde vi oss för att tillbringa söndagkvällen i biosalongen:-) Såg den sista filmen av Stieg Larsson triologin. GRYM film och härligt slut! En riktig nagelbitare:-)




Måndag imorgon igen och vad jag förstår så är det en "vanlig" måndag för många. Dock inte för mig och E :-) Vi är hemma, myser och slappar. INGENTING är inplanerat, så himla skönt! Som sagt så tänker jag njuta av varje minut så jag tänker sluta mitt inlägg här för att återgå till mys tillsammans med min E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback