Ledighet när det är som bäst!

Onsdag idag och jag börjar redan få ont i magen, tårar som gömmer sig bakom ögonlocken och jag bär på en stor gruvsamhet inom mig. Får peppa mig själv att jag kan ju inte alla redan börja tänka på vad som komma skall. Nej, skärpning fröken det är faktiskt "bara" onsdag och det återstår en hel lång underbar torsdag! Att E jobbar imorgon försöker jag förtränga.

Hur som helst hade vi en underbar kväll tillsammans med härliga vänner igår. Var hemma hos familjen Markl/Wendelstig tillsammans med Schneider/Khojasteh. Jag och Amanda riggade middagen medan grabbarna tränade. Handlade och fixade tacos! Efter träningen så anslöt grabbarna tillsammans med Linda & Meja. Tacos, vin och spel hela kvällen lång. Hur trevligt som helst och jag tror vi alla var förvånad när klockan var 01.00 då efterrätten serverades. Vart tog tiden vägen? Jag och E ramlade innanför dörren här hemma lagomt till hockeyfinalen för småkronorna. Kollade en liten stund innan mina två små blå föll ihop.

Idag har det varit åter igen en lång sovmorgon, promenad ute i kylan och mys inomhus. Jag drog igång en makaronpudding samt muffinsbak. E han hoppar upp och ner i mellan åt för att ladda upp inför kvällens match Väsby - Vallentuna:-)


Så här fina blev våra "kärleksmuffins"





Måste även lägga in en bild sedan lördagkväll då vi tillsammans med Linda & Farzad invigde våran chokladfontän som vi fick i julklapp. Mycket smarrigt:-)



Ser det inte smarrigt ut så säg!? ;-)






Nu börjar det lukta oförskämt gott här inne och magen börjar kurra. Dax för lunch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback