Avatar!

Snön lägger sig som ett vitt täcke ute just nu. Mig gör det det inte så mycket, för jag håller mig inomhus i värmen. Har inte åstadkommit speciellt mycket under dagen. Tog mig ner till Solna centrum en sväng för lite små shopping. En ny mascara, ett träningslinne, bordstabletter och en duk. Gjorde ett litet ryck när jag kom hem igen å tog tag i dammtorkning. Så nu är det dammtorkar i alla vrår här. Bara golven kvar, men dem lämnar jag åt E:-) Knepigt hur man som tjej tänker ibland... När jag gör helg och är ledig som vill jag då gärna "göra helg" även hemma. Alltså veckostäda lagomt till helgen. Så fredagar är nog min favvo dag för städning:-) Då vill jag ha dammtorkat, dammsugit, och torkade golv.

Så nu tänkte jag i förberedande syfte. Nästa helg när jag kommer ner hit och har ledig helg så är det nu dammtorkat och riktigt skurat i alla vrår. Eftersom jag vet att min karl har fullt upp under veckorna med jobb/träning så finns inte tiden till att ägna en dag åt storstädning. Så nu är dammning avverkat och endast golv återstår:-) Smart va!!?


När som helst kommer E hem från jobbet och då blir det middag här. Ikväll ska vi iväg på lite biomys, vi ska se "Avatar" på 3D bio. Jag har varit lite skeptisk till den filmen eftersom jag inte gillar action. Har dock läst och hört att den skall vara GRYM! E har tjatat lääänge om att få se den. Så jag bjuder till ikväll och låter han få välja bio! Så jag hoppas att den är så bra som alla säger:-) Någon som sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback