Återvänder

Har nu varit hemma i nästan 2 hela dagar här i Sundsvall. Eller hemma och hemma? Timmarna innanför hemmets väggar är lätt räknade! Timmarna hemma igår var ungefär mellan kl.20 - 04! Dessa timmar gick åt att laga middag/lunchlåda, handtvätta det "nödvändigaste" och sova. Idag var det förmiddagsdag på jobbet vilket innebar uppstigning 03.50. Herregud så trött jag var! Tack o lov för att det bara blev EN sådan morgon denna vecka. Hade inte fixat fler.

Efter jobbet kände jag att det verkligen var på tiden att ta ikapp lite tid tillsammans med Linda & Sigge. Köpte med semlor och åkte dit för lite kvalitetstid. Lekte med Sigge, surrade en MASSA med mamman i fråga, drack kaffe och åt semla! Trevligt värre:-) Känns mycket bättre i både kropp och själ efter vår träff idag. Känns som vi knappade igen lite tid.

På tal om "känns bättre i både kropp o själ" så undrar jag hur min kropp känns imorgon? Efter 1 1/2 timmes spinning och 30 min core så bör det kännas en aning imorgon. För aldrig förr har vel jag trampat så länge och sedan gå direkt ner för att köra mage i 30 min!

Hemma i duschen ikväll så funderade jag över varför jag kände mig trött, grining och irriterad? Tog någon sekund innan tanken slog mig. Man kanske har tillåtelse att få vara just trött, grinig och irriterad om man varit uppe sedan tidiga morgon, flängt runt, tränat och haft mig precis HELA dagen! Ibland är det tur att man lever som "särbo" och är helt ensam vissa dagar:-)


Nu är väskan åter igen packad, räkningarna är betald och jag har 2 lediga dagar att se fram emot:-)
Nu behövs en rejäl skönhetssömn så jag orkar med att vara en glad och pigg tjej imorgon. Det blir bil ner imorgon, pappa hämtar mig 05.30. Så jag håller tummarna för att snöovädret som befaras komma in över hela Sverige närmaste dygnet!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback