Vecka:7 15 Februari 2010

Hemma i Sundsvall IGEN då. Känns som om det är det enda som händer i mitt liv just nu. En jädrans massa resor mellan Sundsvall - Stockholm. Tiden i Sundsvall räcker bara till jobb och lite träning. Sedan är tiden slut här i Sundsvall och Stockholm kallar. Så känns det som att det ser ut. Sundsvall = jobb, träning. Mitt liv i Sundsvall verkar vara som bortblåst. Vart har alla dessa lediga, sköna och göralösa dagar tagit vägen?

Jag ska egentligen inte klaga. För var gång jag sätter mig på flyget mot Stockholm så vet jag att det alltid vankas helg, ledighet, mys, trevligheter och en massa KÄRLEK! <3


Men ibland knackar vardagen en på axeln och försöker jaga ikapp en. Även om man oftast vill fly vardagen så är den normala, grå och ibland trista vardagen rätt så behaglig! Så egentligen är det kanske bäst att passa på och njuta av tillvaron nu, för den lär förmodligen aldrig mer komma igen. Med en massa positiv energi i bagaget hem nu så är jag peppad inför en arbetsvecka och helg här hemma i Sundsvall. Även om hjärtat svider av längtan. Men dagarna och veckan kommer gå fort innan det är klart och jag ska göra mitt bästa för att blicka frammåt. Tänk positivt:-)


Om inte annat så drömmer och längtar jag bort, långt bort tillsammans med E. Längtar efter en veckas sol, bad och massa massa mys i värmen! Känns som vi båda är välförtjänta en veckas solsemester tillsammans för att få ladda på batterier och fylla upp vårat kärlekskonto:-) <3





Nu härnäst så väntar i alla fall en timme på spinningcykeln. Så det är time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback