Nya skor!

I höstas så fann jag "vinterns" stövlar. Dessa har använts flitigt och skönare stövlar får man nog leta efter. Däremot så vet jag inte vad som skedde med kvalitén. Numer blir jag blöt om ena foten vid blött underlag ute. Och blött ute blir det när det finns snö. En spricka i sulan är inget som jag gillar direkt. Så jag borde söka mig ett par nya fina stövlar:-) Eller kanske lämna in dem och få dem lagad?

Under en längre tid har jag även varit på jakt efter ett par andra skor, spinningskor! I julklapp så fick jag fina presentkort från "stadium". Men tror ni dom sålde spinningskor där? Nej! Så jag har sökt på internet, sökt i butiker och kollat upp priser. Visst att jag gillar spinning men inte fasen är jag ett sådan fan av cykel att jag tänker äga ett par skor att cykla i några gånger i veckan för 1300:-. Har hittat skor till lämpligt pris men då finns inte storlekar som passar. Så har det varit nu under en tid.

Igår på väg ut till jobbet så stannade jag till på "team sportia" för att kolla deras utbud. Där fann jag ett par som fanns i min storlek 39 och till rimlig penning. Så jag funderade inte speciellt länge utan bestämde mig för dessa skor rätt snabbt.


Så dessa fick följa med mig hem:



Behöver jag säga att jag längtar till nästa spinningpass!? :-) Det ska bli roligt å se om det är en sådan mycket bättre känsla med riktiga skor som alla säger! Kanske invigs dessa redan imorgon.

Nu blir det ombyte från morgonrock till träningskläder och sedan iväg på ett 45 min bodypump!


Ha en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback