Våren och solen är här, men vad gör jag då?

Jo, då är jag INOMHUS och packar/städar. Har åtminstone balkongdörren vid öppen och njuter av den friska luft som strömmar in. Kanske kanske kanske så är jag klar med all packning och flyttstädning efter morgondagen!? Eller kanske till på fredag. För då ska jag minnsan ut och promenera läääänge i det underbara vårväder som äntligen visar sig.


Annars då? Jo, packning börjar ta form och det ekar tomt i alla skåp, lådor, garderober m.m. Har nu alltmer övergått till städfrasen i denna flyttning. Torkar, torkar och torkar. Har även lyckats samla ihop så det blir en sväng till tippen. Jobbar just nu på att skramla ihop middagar av den mat som finns kvar i frysen. Annars så lever jag just nu i ett kaos. Äter på papperstallrikar och bor bland allt och ingenting. Det är tur att jag strax får åka iväg på jobbet:-)



En liten resume från helgen hinner jag med först. Hade en form av "avskedsfest", säger man så? Låter så ledsamt tycker jag. Men en liten samling av mina fina flickora hade jag i lördagskväll. Bjöd på en enorm sallad och vin här hemma hos mig. Tror vi var 10-11 stycken:-) En fantastisk trevlig kväll tillsammans med finaste tjejerna som avslutades ute på krogen. En kanonkväll som tyvärr blev helt bildlös... Vet inte hur jag tänkte där? Hur som helst så var det status "mår som förtjänat" på söndagen. En lååång och seg söndag som avslutades tillsammans med söta Madde. Madde kunde ej komma på lördagen så vi tog igen tiden på söndagkväll. Handlade hem thaimat och drack ett glas vin. Så helgen har varit en lyckad sådan:-)


Idag tisdag, dax för jobb alldeles strax. Efter kvällens jobb så återstår endast TVÅ kvällar av jobb till innan jag lägger Midlanda bakom mig. Spännande men samtidigt lite skrämmande!? :-)

Nu ska jag bära ut sopsäckar, fotografera bilen, kasta tomglas och sedan bege mig mot jobbet.
Ha en trevlig tidag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback