Måndag!

Första dagen på det nya jobbet är avklarad! Hur det gick?? Det gick BRA! Eller helt ärligt så känns det fortfarande väldigt overkligt. Känns mer som att jag är här på kurs/utbildning eller liknande. Men jobbet verkar grymt spännande och jag tror vi kommer att bli ett grymt bra arbetsteam. Alla verkar super bra:-) Sedan är det nu ett par veckor med massa utbildning, nya människor, nya lokaler, nya arbtessätt och nya intryck. Men allt detta känns väldigt positivt. Så det har varit en BRA första dag. Jag ser fram emot morgondagen:-)

Att sedan få svänga in på parkeringen i samma stund som min nyblivna sambo när man kommer hem från jobbet är en helt annan känsla. En fantastisk känsla rättare sagt! Det blev en prommis innan det blev en riktig svensson middag här hemma, stuvade makaroner och korv. Det var oslagbart att få sitta tillsammans vid matbordet och äta en normal och enkel middag. Att få se varandra i ögonen och prata igenom hur dagen har varit. <3




Här är den fina buketten och vasen som jag fick av mina fina arbetskamrater på Midlanda.



Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback