Underbara och älskade Fredag!

Om inte jag har sovit som en prinsessa inatt så vet jag inte vad. Vaknade imorse UTAN klocka helt av mig själv. Konstigt nog i skaplig tid. Hela dagen återstår:-) Har fixat, ringt och donat med några viktiga saker till morgonen. Givetvis nerbäddad under täcket med datorn i knä. Helt ljuvligt med laptopstödet som jag köpte på ikea för ett tag sedan. Jag ÄLSKAR det!

Jag har inte så stora planer för denna fredag mer än att ikväll när E kommer hem från träningen runt 8-tiden så är det fredagsMYS på hög nivå. Jag längtar och ser fram emot tills han ramlar in genom dörren. Kom hem älskling!!! För att få dagen att rulla på så tänkte jag ta tag i mitt i-landsproblem: JAGHARINGAKLÄDERATTHAPÅMIGTILLDOPETPÅSÖNDAG! Tänkte försöka ta mig med hjälp av tunnelbanan till Kisa köpcentrum. Jag gillar egetnligen inte Kista, men Solna centrum har inte alla butiker. Till exempel så vill jag göra ett besök hos Bianco. Dem finns i Kista galleria. MQ i Solna C gillar jag faktiskt inte heller. Tycker utbudet är "sådär". Så idag ger jag Kista en chans. Ska tydligen vara väldigt nära och enkelt att ta sig dit med tunnelbanan.


Nu blir det en dusch och ett försök att ta bort ansiktsmasken som jag snart kletat ut i hela sängen:-)



Önskar alla en FAB Friday!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback