Lycka är att surfa utan sladdar och framförallt utan laddare.

Jag måste bara inflika med att det är helt jäkla UNDERBART med en dator som man kan bära runt och placera precis vart man vill i hemmet. Alla sladdar är väck och jag slipper vara rädd att strömsladden skall åka ur så hela datorn tvärdör. Jag har fler än endast två platser att sitta med datorn. Dessutom, skönast av allt är att den senaste service killen på bredbandsbolaget nog lyckats med att få till den trådlösa nätverket. YES!


Ingen är gladare än jag för det. För hur härligt är det inte att t.ex. kunna ligga med datorn i sängen, på toaletten, i köket, var som helst i soffan. Till och med ute på balkongen:-)

Kommentarer
Postat av: E

Toaletten va lite udda ;)

2009-10-18 @ 12:44:31
Postat av: farmor

Låter beroendeframkallande,man sitter gärna för länge.Ja inte på klo men vid datorn.

2009-10-18 @ 16:07:18
Postat av: Linda Schneider

Jag utmanar dig i min blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback