Hemmaplan

Efter en fantastisk helg med både roliga och tunga händelser så befinner jag mig för en veckas jobb på hemmaplan igen. Helgen har i vanlig ordning rusat iväg och igår kväll "poppade" tanken upp att "Shit, Vart har helgen tagit vägen". Tillsammans låg vi och funderade igenom vad som hänt under helgen och detta är vad vi kom fram till: Fredag - E jobbar och tränar. Jag utför viktiga uppdrag och möten. Möts hemma strax efter kl.20 på kvällen.
Lördag - E:s födelsedag!!!! Jag skriver högskoleprov mellan 8-16, E:s mamma och sambo kommer på besök. Grymt trevlig födelsedagsmiddag på Rubys i Gamla stan.
Söndag - Lunchar tillsammans med Annelie & Jan-Åke, E drar iväg på match, kollar hockey och avslutar kvällen med Johan Falck.

Så hamnar vi helt plötsligt på måndag morgon igen då jobb, hemresa och vardag står på schemat igen. Tråkigt att behöva åka hem, som vanligt! Fast det känns trots allt bra. För redan på fredag eller förhoppningsvis redan på torsdag kväll återvänder jag ner igen. Helgen som kommer ser ut att bli en riktigt riktigt BRA helg. E är ledig från hockeyn HELA helgen. E:s present från mig på hans födelsedag var en 22-timmars kryssning ombord på Birka paradise där det ingår god frukost, middag och spa behandlingar. Så på fredag åker vi iväg för att under 22 timmar endast rå om varandra! Bara vara ledig, äta god mat och njuta av spa/massage. Hoppas och tror att vi kommer tillbaka på lördag som två helt nya människor och är laddade inför lördagens festligheter. Det är nämligen dax för lagmiddag tillsammans med E:s hockeylag. Spelare tillsammans med respektive:-) Så helgen som kommer ser jag verkligen fram emot!


Nu är det uppdaterat här på denna sida, räkningarna är betalda och ett sms från Linda kom där det stod "lax och pasta, blir det bra?" . Det är få förunnat att få ha vän som Linda! Så nu blir det att svira om och traska ner till Linda & Sigge:-)


Önskar alla en härlig vecka!!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack själv för en trevlig helg. Ha en bra vecka! Vi hörs säkert på telefon till helgen.

Kram

2009-10-27 @ 07:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback