Fortsättning följer...

Dag nummer två fortsatte liknandes gårdagen. "Måste" listan prickades av helt och hållet idag och jag är otroligt NÖJD med mig själv faktiskt. Det är inte ofta man får skryta över sig själv. Men visst f*n har jag varit BRA dessa två dagar. Har hunnit ikapp mig själv riktigt bra och det känns bra ända in i själen.

  • Ta reda på all tvätt
  • Dammsuga
  • Torka golven
  • Skura badrummet
  • Bära ner balkongmöbler samt grill i garaget
  • Inhandla och plantera ljung på balkongen

Utöver detta har jag även hunnit med att bråka med bredbandsbolaget ett x-antal minuter. Mitt trådlösa internet vill inte riktigt fungera. Men nu så, efter ca.10-talet telefonsamtal och lite skäll så verkar det ordnat sig. Hann även med en snabblunch tillsammans med mamma. Har inte träffat henne sedan strax innan dem åkte till Turkiet. Och det är några veckor sedan.

Stallet blev det idag igen. Gick något bättre idag och tack å lov för det! Vi var vänner från början till slut. Så idag kändes det riktigt skoj att rida och få ha "normala" Mära tillbaks:-)

Nu laddar jag inför morgondagen som innebär kick-off tillsammans med halva mitt jobb. Vi skall tillbringa hela morgondagen fram till och med lördaglunch ute i Söråkers herrgård. Blir intressant och se hur upplägget blir! Annars så ser denna helg ut ungefär såhär: Jobb, jobb och jobb. Alltså inget åka till Stockholm, inget Klippgatan, ingen hockey och framförallt ingen E! Vet inte riktigt hur jag ska klara mig:/

Nu blir det sömn och ladda batterier inför heldag med jobbet, Tack och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback