Uppdatering!

Det var ett tag sedan det uppdaterdes här på sidan. Har hänt en hel del saker på både det ena och det andra planet. Det är mycket som händer, otroligt mycket. Av det bra och roliga kan jag delge här i en kort sammanfattning: Fredag packade jag helgväskan och drog iväg mot S-holm och min prins. Fredagkväll klev vi på E:s "födelsedagspresent" nämligen Birka paradise för en 22 timmar lång kryssning. Vi hade 22 härliga timmar tillsammans där vi åt mycket god mat, drack gott, njöt av spa och behandlingar. Men framförallt av varandra!

Trots 22 timmar med enbart mys och nöje så var vi båda rätt slitna/trötta när vi klev i land vid Stadsgården i Stockholm igen. Hem och lämnade av vår väska för att sedan dra vidare mot staden och middag tillsammans med E:s hockeylag och deras respektive. Stället för kvällen blev underbara "Vapiano". Väldigt god mat, trevligt sällskap och framförallt väldigt roligt att få ett ansikte på alla spelare samt träffa alla flickvänner:-) Många drog vidare mot nattliga äventyr medan jag och E styrde hemmåt. Borta bra men hemma bäst:-)

Idag har vi gjort absolut INGENTING! Så underbart skönt att jag knappt vet hur jag ska beskriva det. Sovit tills vi vaknat utan hjälpmedel, kollat diverse repriser, myst i soffan med tända ljus hela dagen. Markl och Amanda kom förbi lagomt till fotbollsmatchen mellan Göteborg - AIK. Blev lite plockmat och fotboll där AIK gick segrande ur allsvenskan. Jag känner mig rätt neutral i den matchen men jag tror nog jag hade velat att Göteborg skulle ha vunnit. Efter fotbollen fortsatte jag och E med soffhäng och började istället att kika på den 4:e filmen av " Johan Falck ". Grymma filmer som bör ses!


Kvällen fortsätter i lugnet tecken och det är så skönt att "bara vara". En hel helg att bara vara tillsammans utan "måsten", tider att passa, hockey, träningar m.m. Underbart:-) Imorgon är vardagen ikapp igen. Jag åker hem till Sundsvall, E jobbar och tränar som vanligt. Nu ska jag återgå till min E och fortsätta mysa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback