Samtal

Idag har jag i alla fall två stycken mycket trevliga samtal! Dessa samtal gjorde min dag genast bättre. Ibland behöver man något så enkelt som ett telefon lyft:-)

Har föresten ridit idag, TVÅ timmar var vi ute i det grå, regniga väder jag och Mära. Jätte mysigt till en början men innan det var klart var det fruktansvärt kallt och ruggit och jag satt och önskade att vi kunde flyga hem eller åtminstone kunde tok galoppera hem. Var så kall, blöt och frusen när jag klev av att jag knappt kunde böja på knäna.


Nu blir det en kväll i lugnets tecken, ensam hemma i soffan under filten tittandes på "Bonde söker fru". Åt en bakad potatis tillsammans med Linda på stan innan men är banne mig lite småsugen nu. Önskar och hoppas att någon vänlig själ skulle kunna ringa på dörrklockan och stå med något ätbart i famnen. Välkommen!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback