Måndag

Ny vecka och bara FYRA dagar kvar nu! Dessutom har jag även ledig dag idag. Jag borde vara en lycklig tjej idag. Det är synd att dessa lediga dagar går så fort. Känns som om dagen snart är över och jag knappt gjort något mer än att ha varit i stallet. Tog ut en rejäl sovmorgon imorse eftersom jag vet att veckan som väntar innebär tidiga morgnar och när fredag kommer så väntar en minst sagt fullspäckad helg. Så tanken med denna dag är att jag ska ladda upp mina  batterier ordentligt! Det har jag lyckats med ganska bra ändå känns det som. Sov ut länge imorse, varit i stallet och rensat lite tankar. Red ut i skogen över en timme. Härligt! Synd bara att det är regn som faller i luften. Jag tycker att det borde falla vita snöflingor nu.

Nu är klockan 18:00 och det är dax för en tur ner mot golds för en timmes spinning. Ska bli underbart skönt! :-)


Ha en härlig måndagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback