Det är slut på veckan, dax för FREDAGSMYS!

Det är helt OTROLIGT! Det har hör och häpna... Slutat regna!! Befinner mig visserligen inte i Sundsvall i skrivande stund. Så vem vet, där kanske regnet fortfarande faller? Eller? Men enligt mig så är Stockholm en riktigt regnig/grå stad så regnar det i Sundsvall så regnar det garanterat i Stockholm. Men just idag fredag så regnar det inte här nere i Stockholm. Skillnaden nu mellan Stockholm - Sundsvall är att det kan falla vackra snöflingor i Sundsvall. Ska inte gnata på vidare om dessa två städer, för även om jag till en viss del lever mitt liv här nere nu så kommer jag aldrig bli en äkta "stockholmare". Nog om det, det är BRA att det slutat regna för en dag. (fast imorgon får det gärna ösa ner regn om det vill, eftersom jag & E planerat in en riktig MYS dag med massa julbak, glögg, tända ljus)

Idag myser jag bara på för mig själv här hemma hos E. Riktigt skönt att få sova tills jag vaknade av mig själv, kört 45 min på pilatesbollen, ätit lång frukost, tagit en lååång dusch och nu bara smyga omkring i linne, mjukisbrallor, tofflor och spela spotify på hög volym. Just nu spelas: Caroline af Ugglas! Jag älskar denna kvinna, hon är cool, "egen" och har en helt otrolig röst. Hon är helt enkelt GRYM! Dessutom kan det inte bli en bättre uppladdning inför söndagens event då vi tjejer på jobbet skall på tonhallen för att lyssna på hennes konsert.


Önskar just nu mest av allt att E kunde komma hem. Om han ändå bara kunde jobba halvdag eller jobba hela dagen fram till 16 och sedan komma hem. Hade kännts helt OK om det inte vore för hockeyträningen. Det är en lång dag ensammen jag har eftersom E inte är hemma förrän lagomt till idol ikväll. Så jag längtar väldigt mycket till idol startar ikväll klockan 20! Då blir det fredgasmys på riktigt. Men innan dess tänker jag nog diska undan lite, dra dammtrasan något varv och möjligen även dra fram dammsugar "rolfy". Har även ett paket att hämta ut inför morgondagens bak. Så en sväng ner till centrum blir även av. Kanske bäst att sätta fart?


Hur som helst så önskar jag alla en härlig fredag och en riktigt TREVLIG HELG!




Kommentarer
Postat av: HYDDE E- FAR

GOD MYSHELG TILL ER TVÅ OXSÅ KRAM

2009-11-20 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback